پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2686
-
الف
+

برگزیدگان دوسالانه ملی «آفرینش» معرفی شدند

برگزیدگان دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» مورد تقدیر قرار گرفتند.

برگزیدگان هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، بیش از 300 کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون در این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش در رده‌های مختلف سنی 4 تا 18 سال موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند.

بدین ترتیب؛ در رشته‌ خوش‌نویسی در مجموع در سه گروه سنی (7‌ تا 9)، (10 تا 12) و (13 تا 18) سال، نه نفر به عنوان برگزیده، سیزده نفر شایسته دریافت دیپلم افتخار و بیست و دو نفر نیز شایسته دریافت لوح تقدیر معرفی شدند.

در رشته‌ هنرهای بومی و سنتی (صنایع دستی) در سه گروه سنی (7‌ تا 9)، (10 تا 12) و (13 تا 18) سال، نه نفر به عنوان برگزیده، چهارده عضو شایسته دریافت دیپلم افتخار و بیست و یک نفر نیز شایسته دریافت لوح تقدیر شناخته شدند.

هم‌چنین در رشته‌ هنرهای بومی و سنتی (عروسک) در سه گروه سنی (7‌ تا 9)، (10 تا 12) و (13 تا 18) سال، نه کودک و نوجوان به عنوان برگزیده، پانزده نفر شایسته دریافت دیپلم افتخار و بیست و نه نفر نیز شایسته دریافت لوح تقدیر شناخته شدند.

در رشته‌ نقاشی در چهار گروه سنی (4 تا 6)، (7‌ تا 9)، (10 تا 12) و (13 تا 18) سال، دوازده عضو کانون به عنوان برگزیده معرفی شدند و بیست نفر شایسته دریافت دیپلم افتخار و سی و هفت کودک و نوجوان نیز برای دریافت لوح تقدیر رشته‌ نقاشی انتخاب شدند.

بر این اساس؛ یازده کودک و نوجوان به عنوان برگزیده‌ رشته‌ عکاسی هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» در چهار گروه سنی یاد شده معرفی و یازده نفر موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند. همچنین نوزده نفر نیز در این بخش لوح تقدیر دریافت کردند.

در رشته‌ سفال نیز دوازده نفر برگزیده، پانزده نفر دیپلم افتخار و بیست و نفر نیز شایسته دریافت لوح تقدیر شناخته شدند.

گفتنی است تمامی این آثار در قالب نمایشگاهی هم‌زمان با جشن‌های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ از 7 تا 22 بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ واقع در خیابان حجاب تهران برپا خواهد شد.

غ ن / س م

نظر شما
ارسال نظر